PPC
PPC
PPC
PPC
PPC
PPC
Zvýšení vašich tržeb
Zvýšení vašich tržeb
Zvýšení vašich tržeb
Zvýšení vašich tržeb
Zvýšení vašich tržeb
Zvýšení vašich tržeb
začíná u
začíná u
začíná u
začíná u
začíná u
začíná u
PPC reklam
PPC reklam
PPC reklam
PPC reklam
PPC reklam
PPC reklam
Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.
Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.
Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.
Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.
Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.
Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.
SPOLEHLIVOST
SPOLEHLIVOST
SPOLEHLIVOST
SPOLEHLIVOST
SPOLEHLIVOST
SPOLEHLIVOST
TRANSPARENTNOST
TRANSPARENTNOST
TRANSPARENTNOST
TRANSPARENTNOST
TRANSPARENTNOST
TRANSPARENTNOST
NÁVRATNOST
NÁVRATNOST
NÁVRATNOST
NÁVRATNOST
NÁVRATNOST
NÁVRATNOST
Rádi
pomůžeme, pokud …
pomůžeme, pokud …
Máte špatnou zkušenost
Máte špatnou zkušenost
Komunikace
Komunikace
Důraz na otevřenou a upřímnou komunikaci
Důraz na otevřenou a upřímnou komunikaci
Vyhodnocování
Vyhodnocování
Vždy budete vědět, na čem se aktuálně pracuje
Vždy budete vědět, na čem se aktuálně pracuje
Výsledky
Výsledky
Průběžně informujeme o dosažených výsledcích
Průběžně informujeme o dosažených výsledcích
Chcete předejít špatné zkušenosti
Chcete předejít špatné zkušenosti
Dopad na business
Dopad na business
Maximalizujeme tržby s ohledem na PNO
Maximalizujeme tržby s ohledem na PNO
Efektivita
Efektivita
Optimalizujeme kampaně na základě datové analytiky
Optimalizujeme kampaně na základě datové analytiky
Bez závazků
Bez závazků
Vyzkoušíme si spolupráci během DEMO na 6 měsíců
Vyzkoušíme si spolupráci během DEMO na 6 měsíců
Pure PPC reklamy ve zkratce
RELEVANCE
RELEVANCE
RELEVANCE
RELEVANCE
RELEVANCE
Cílení na zákazníky
Cílení na zákazníky
Cílení na zákazníky
Cílení na zákazníky
Cílení na zákazníky
BENEFIT
Měřitelné výsledky
Primární cíl
Primární cíl
Primární cíl
Primární cíl
Primární cíl
Růst poptávek / tržeb
Růst poptávek / tržeb
Růst poptávek / tržeb
Růst poptávek / tržeb
Růst poptávek / tržeb
PARŤÁCI?
Probereme to?
Co to je správa PPC reklamy? A jak postupujeme my?
Co to je správa PPC reklamy? A jak postupujeme my?
Díky PPC reklamám oslovíte zákazníky a rychle nastartujete tržby.
Díky PPC reklamám oslovíte zákazníky a rychle nastartujete tržby.
Placené pay-per-click (PPC) kampaně ve vyhledávačích či na sociálních sítí poskytují standardně nejrychlejší výsledky. Díky reklamám na Google a Seznam můžete rychle přivést potenciální zákazníky, kteří již hledají přesně to, co nabízíte.
Na sociálních sítích jako je Facebook či Instagram se reklamy lidem často zobrazují v obrazové podobě tzv. kreativy, kterou společně s klienty vytváříme tak, aby maximalizovali proklik na webové stránky. Běžně cílíme na maximalizaci konverze, abychom optimalizovali výsledky v podobě tržeb.
Placené pay-per-click (PPC) kampaně ve vyhledávačích či na sociálních sítí poskytují standardně nejrychlejší výsledky. Díky reklamám na Google a Seznam můžete rychle přivést potenciální zákazníky, kteří již hledají přesně to, co nabízíte.
Na sociálních sítích jako je Facebook či Instagram se reklamy lidem často zobrazují v obrazové podobě tzv. kreativy, kterou společně s klienty vytváříme tak, aby maximalizovali proklik na webové stránky. Běžně cílíme na maximalizaci konverze, abychom optimalizovali výsledky v podobě tržeb.

Tatsiana Shalauka
HEAD OF PPC
1
Úvodní schůzka
Úvodní schůzka
30 minut
30 minut
Nezávazně si zavoláme a zjistíme vaše očekávání. Řekneme si, zda vám vůbec dokážeme pomoci. Pokud spolupráce bude dávat smysl oběma stranám, řekneme si, zda je PPC reklama opravdu nejvhodnější kanál a jakou návratnost můžete očekávat.
Nezávazně si zavoláme a zjistíme vaše očekávání. Řekneme si, zda vám vůbec dokážeme pomoci. Pokud spolupráce bude dávat smysl oběma stranám, řekneme si, zda je PPC reklama opravdu nejvhodnější kanál a jakou návratnost můžete očekávat.
2
Roadmapa spolupráce
Roadmapa spolupráce
60 minut
60 minut
Druhým krokem je 60 minutová schůzka, kde už půjdeme do většího detailu a řekneme si, jaké konkrétní kroky by nás čekaly v následujících 6 měsících. Tato schůzka je stále nezávazná, ale na konci ní už budeme vědět, zda se pustíme do správy PPC kampaní "na zkoušku".
Druhým krokem je 60 minutová schůzka, kde už půjdeme do většího detailu a řekneme si, jaké konkrétní kroky by nás čekaly v následujících 6 měsících. Tato schůzka je stále nezávazná, ale na konci ní už budeme vědět, zda se pustíme do správy PPC kampaní "na zkoušku".
3
Spolupráce "na zkoušku"
Spolupráce "na zkoušku"
6 měsíců
6 měsíců
Tento koncept jsme zavedli, protože nás často kontaktujete po špatné zkušenosti s předešlou agenturou. Nechceme, abyste se zavazovali na dlouho, ale měli možnost nezávazně na 6 měsíců otestovat, že to jde i jinak - s výsledky, za kterými si budeme stát.
Tento koncept jsme zavedli, protože nás často kontaktujete po špatné zkušenosti s předešlou agenturou. Nechceme, abyste se zavazovali na dlouho, ale měli možnost nezávazně na 6 měsíců otestovat, že to jde i jinak - s výsledky, za kterými si budeme stát.
4
Strategická spolupráce
Strategická spolupráce
12+ měsíců
12+ měsíců
Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.
Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.
4
Strategická spolupráce
12+ měsíců
Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.
4
Strategická spolupráce
12+ měsíců
Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.