SEO

SEO

SEO

SEO

SEO

SEO

úspěch vašeho BYZNYSU začíná s

úspěch vašeho BYZNYSU začíná s

úspěch vašeho BYZNYSU začíná s

úspěch vašeho BYZNYSU začíná s

úspěch vašeho BYZNYSU začíná s

úspěch vašeho BYZNYSU začíná s

PPC reklamou

PPC reklamou

PPC reklamou

PPC reklamou

PPC reklamou

PPC reklamou

PPC reklama je jeden z nejčastěji využívaných online marketingových nástrojů. PPC kampaně poskytují v porovnáním s ostatními kanály standardně nejrychlejší výsledky (zisky) a mají skvělou měřitelnost.


V Pure Online se zaměřujeme na PPC reklamy jak ve vyhledávačích Google a Seznam, tak i na sociálních sítích jako je Facebook, či Instagram.

PPC reklama je jeden z nejčastěji využívaných online marketingových nástrojů. PPC kampaně poskytují v porovnáním s ostatními kanály standardně nejrychlejší výsledky (zisky) a mají skvělou měřitelnost.


V Pure Online se zaměřujeme na PPC reklamy jak ve vyhledávačích Google a Seznam, tak i na sociálních sítích jako je Facebook, či Instagram.

PPC reklama je jeden z nejčastěji využívaných online marketingových nástrojů. PPC kampaně poskytují v porovnáním s ostatními kanály standardně nejrychlejší výsledky (zisky) a mají skvělou měřitelnost.


V Pure Online se zaměřujeme na PPC reklamy jak ve vyhledávačích Google a Seznam, tak i na sociálních sítích jako je Facebook, či Instagram.

PPC reklama je jeden z nejčastěji využívaných online marketingových nástrojů. PPC kampaně poskytují v porovnáním s ostatními kanály standardně nejrychlejší výsledky (zisky) a mají skvělou měřitelnost.


V Pure Online se zaměřujeme na PPC reklamy jak ve vyhledávačích Google a Seznam, tak i na sociálních sítích jako je Facebook, či Instagram.

PPC reklama je jeden z nejčastěji využívaných online marketingových nástrojů. PPC kampaně poskytují v porovnáním s ostatními kanály standardně nejrychlejší výsledky (zisky) a mají skvělou měřitelnost.


V Pure Online se zaměřujeme na PPC reklamy jak ve vyhledávačích Google a Seznam, tak i na sociálních sítích jako je Facebook, či Instagram.

PPC reklama je jeden z nejčastěji využívaných online marketingových nástrojů. PPC kampaně poskytují v porovnáním s ostatními kanály standardně nejrychlejší výsledky (zisky) a mají skvělou měřitelnost.


V Pure Online se zaměřujeme na PPC reklamy jak ve vyhledávačích Google a Seznam, tak i na sociálních sítích jako je Facebook, či Instagram.

jakub kejval

head of ppc

jakub kejval

head of ppc

jakub kejval

head of ppc

jakub kejval

head of ppc

jakub kejval

head of ppc

jakub kejval

head of ppc

MEZI NAŠE SPOKOJENÉ KLIENTY PATŘÍ

Proč investovat do

PPC kampaní?

PPC kampaní?

Cílení na potenciální zákazníky

Reklamy jsme schopni zacílit na vaši cílovou skupinu.


Díky tomu se budou zobrazovat lidem, u kterých je větší pravděpodobnost, že u vás nakoupí.

Díky tomu se budete zobrazovat na předních příčkách ve výsledcích vyhledávání na klíčová slova, která přímo souvisí s vaším byznysem.


A právě proto zvýšíte počet relevantních návštěvníků, kteří již mají zájem o daný produkt nebo službu, což plyne ve věgtší

Remarketing

Jste schopni zpětně oslovit uživatele, kteří u vás již nakoupili, či navštívili váš web například z organického vyhledávání (zdarma).


Udržíte tak stávající zákazníky a zároveň zvyšujete pravděpodobnost nákupu u lidí, kteří navštívili váš web, ale zatím nenakoupili.

Díky tomu nebudete muset platit za každý proklik (jako v případě PPC) a váš byznys bude stabilnější.


A právě proto vás SEO podrží i v době, kdy nebudete mí

Měřitelnost kampaní

PPC kampaně jsou skvěle měřitelné z hlediska počtu prokliků, realizovaných konverzí, či přivedeného obratu.


Díky tomu přesně víte, kolik každá investovaná koruna přináší a jaká je návratnost investice (ROI).

PPC kampaně jsou skvěle měřitelné z hlediska počtu prokliků, realizovaných konverzí, či přivedeného obratu.


Díky tomu přesně víte, kolik každá investovaná koruna přináší a jaká je návratnost investice (ROI).

Rychlá návratnost investice

Efekt PPC reklam je v porovnání s ostatními online marketingovými kanály jeden z nejrychlejších - typicky v řádu měsíců.


Díky tomu můžete začít generovat tržby v co nejkratším časovém horizontu.

Efekt PPC reklam je v porovnání s ostatními online marketingovými kanály jeden z nejrychlejších - typicky v řádu měsíců.


Díky tomu můžete začít generovat tržby v co nejkratším časovém horizontu.

Budeme kontinuálně získávat zpětné odkazy (link building) z kvalitních a relevantních webů, které svépomocí lze získat jen velmi těžko a navíc za často velmi vysokou cenu.


Díky kvalitním a relevantním zpětným odkazům budeme budovat off-page autoritu domény a dokážeme růst i v konkurenčním prostředí.

Flexibilita

PPC reklamy jsou značně flexibilní z hlediska rozpočtů, cílů či propagace různých služeb a produktů.


Můžete tak pracovat s investicí do marketingu na základě aktuální byznysové situace, či sezónnosti vašich produktů / služeb.

recenze

Co se o nás říká?

Pavel Oulovský

Psychoterapeut

Na konzultaci jsem dostal rady ohledně úpravy webu, na co se zaměřit a na co naopak ne. Efektivní a konstruktivní komunikace a přístup.

22. 1. 2024

Helena Novotná

Jednatelka

Od pana Matouška z firmy PureOnline jsem dostala na základě poptávky služeb SEO ohromně cennou konzultaci po telefonu. Přístup, který neměl za cíl získat za každou cenu zákazníka, ale doopravdy pomoci a poradit a konstruktivně probrat možnosti řešení, mi nejen pomohl, ale ohromil mě svou "čistotou". Za lidskost, přívětivost a ochotu rozhodně dávám pět hvězdiček z pěti! Smekám!

15. 1. 2024

Marián Čepa

Spolumajitel

Jako spoluzakladatel Genki.cz, specializující se na prémiové bylinky a čajové produkty, jsem vstoupil do světa online marketingu s velkými nadějemi a upřímnou vírou v potenciál naší značky. Naše cesta začala s Pure Online, kde nám co-founder Martin poskytl skvělý onboarding, dostatek informací a příkladné vedení. Jeho zkušenosti v oblasti SEO byly působivé a společně s jejich talentovanou PPC specialistkou Tatsianou jsme vytvořili skvělý tým. Během několika měsíců jsme viděli slibné výsledky a věřím, že pro Genki.cz je to jen začátek úspěšné společné cesty. Přátelský, proaktivní a transparentní přístup společnosti Pure Online je pro nás neocenitelný. Nejen, že splnili, ale dokonce i překonali naše očekávání. Jsme nadšeni a Pure Online můžeme z celého srdce doporučit každému, kdo hledá spolehlivého marketingového partnera.

7. 11. 2023

VYUŽÍVÁME

A jak postupujeme (oproti jiným PPC agenturám) my?

A jak postupujeme (oproti jiným PPC agenturám) my?

Od prvního měsíce se zaměříme na to, co vám vydělá nejvíce peněz!

Od prvního měsíce se zaměříme na to, co vám vydělá nejvíce peněz!

Historicky jste se spálili, protože jste platili PPC specialistu nebo PPC agenturu, která vám spustila kampaně, nekomunikovala a posílala jen faktury? Nebo v lepším případě jednou měsíčně zaslala report s čísly, kterým jste nerozuměli?


My ke spolupráci přistupujeme jinak - s důrazem na naprostou transparentnost, častou komunikaci a návratnost investice. Když cokoliv nebude dávat smysl, jsme první, od koho to uslyšíte.


Na začátku spolupráce nastavíme projektové řízení, díky kterému budete mít nad projektem neustálý přehled.


Na základě strategie si pro každý měsíc spolupráce definujeme konkrétní činnosti, které daný měsíc odbavíme a až poté bude následovat faktura - nikdy neplatíte za něco, co se neudělalo.


Vše budeme držet v projektovém řízení a vy tak v reálném čase budete přesně vědět, co se udělalo, na čem se aktuálně pracuje a co bude následovat. Navíc bude veškerá komunikace i výstupy na jednom místě a nebudete tak muset nic hledat v historii emailu apod.


Na začátku následujícího měsíce naplánujeme call, na kterém zrekapitulujeme uplynulé období, projdeme realizované kroky, dosažené výsledky a společně naplánujeme další období tak, aby marketing šel vždy ruku v ruce s byznysem.


A co se týče výsledků? Veškeré aktivity stavíme na základě dat s důrazem na prioritizaci - od prvního měsíce se zaměříme na takové aktivity, které vám vydělají nejvíce peněz v co nejkratším časovém horizontu.


Historicky jste se spálili, protože jste platili PPC specialistu nebo PPC agenturu, která vám spustila kampaně, nekomunikovala a posílala jen faktury? Nebo v lepším případě jednou měsíčně zaslala report s čísly, kterým jste nerozuměli?


My ke spolupráci přistupujeme jinak - s důrazem na naprostou transparentnost, častou komunikaci a návratnost investice. Když cokoliv nebude dávat smysl, jsme první, od koho to uslyšíte.


Na začátku spolupráce nastavíme projektové řízení, díky kterému budete mít nad projektem neustálý přehled.


Na základě strategie si pro každý měsíc spolupráce definujeme konkrétní činnosti, které daný měsíc odbavíme a až poté bude následovat faktura - nikdy neplatíte za něco, co se neudělalo.


Vše budeme držet v projektovém řízení a vy tak v reálném čase budete přesně vědět, co se udělalo, na čem se aktuálně pracuje a co bude následovat. Navíc bude veškerá komunikace i výstupy na jednom místě a nebudete tak muset nic hledat v historii emailu apod.


Na začátku následujícího měsíce naplánujeme call, na kterém zrekapitulujeme uplynulé období, projdeme realizované kroky, dosažené výsledky a společně naplánujeme další období tak, aby marketing šel vždy ruku v ruce s byznysem.


A co se týče výsledků? Veškeré aktivity stavíme na základě dat s důrazem na prioritizaci - od prvního měsíce se zaměříme na takové aktivity, které vám vydělají nejvíce peněz v co nejkratším časovém horizontu.


Jakub Kejval

HEAD OF PPC

1

1

1

1

1

1

Úvodní schůzka

Úvodní schůzka

30 minut

30 minut

Nezávazně si zavoláme a zjistíme vaše očekávání. Řekneme si, zda vám vůbec dokážeme pomoci. Pokud spolupráce bude dávat smysl oběma stranám, řekneme si, zda jsou PPC reklamy opravdu nejvhodnější nástroj a jakou návratnost můžete očekávat.

Nezávazně si zavoláme a zjistíme vaše očekávání. Řekneme si, zda vám vůbec dokážeme pomoci. Pokud spolupráce bude dávat smysl oběma stranám, řekneme si, zda jsou PPC reklamy opravdu nejvhodnější nástroj a jakou návratnost můžete očekávat.

2

2

2

2

2

2

Roadmapa spolupráce

Roadmapa spolupráce

60 minut

60 minut

Druhým krokem je 60 minutová schůzka, kde už půjdeme do většího detailu a řekneme si, jaké konkrétní kroky by nás čekaly v následujících 6 měsících. Tato schůzka je stále nezávazná, ale na konci ní už budeme vědět, zda se pustíme do spolupráce "na zkoušku".

Druhým krokem je 60 minutová schůzka, kde už půjdeme do většího detailu a řekneme si, jaké konkrétní kroky by nás čekaly v následujících 6 měsících. Tato schůzka je stále nezávazná, ale na konci ní už budeme vědět, zda se pustíme do spolupráce "na zkoušku".

3

3

3

3

3

3

Spolupráce "na zkoušku"

Spolupráce "na zkoušku"

6 měsíců

6 měsíců

Naši PPC specialisté začnou pracovat na kampaních. Tento koncept jsme zavedli, protože nás často kontaktujete po špatné zkušenosti s předešlou agenturou. Nechceme, abyste se zavazovali na dlouho, ale měli možnost nezávazně na 6 měsíců otestovat, že to jde i jinak - s naprostou transparentností, častou komunikací a výsledky, za kterými si budeme stát.

Naši PPC specialisté začnou pracovat na vaš. Tento koncept jsme zavedli, protože nás často kontaktujete po špatné zkušenosti s předešlou agenturou. Nechceme, abyste se zavazovali na dlouho, ale měli možnost nezávazně na 6 měsíců otestovat, že to jde i jinak - s naprostou transparentností a výsledky, za kterými si budeme stát.

4

4

4

4

Strategická spolupráce

Strategická spolupráce

12+ měsíců

12+ měsíců

Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé PPC strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.

Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé PPC strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.

4

Strategická spolupráce

12+ měsíců

Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé PPC strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.

4

Strategická spolupráce

12+ měsíců

Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé PPC strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.

PARŤÁCI?

Využijte 30 min konzultaci zdarma!

co mám za sebou?

co mám za sebou?

co mám za sebou?

co mám za sebou?

Jakub Kejval

Jakub Kejval

Jakub Kejval

Jakub Kejval

head of PPC

head of PPC

head of PPC

head of PPC

Aktuálně řídím celé Pure. PPC oddělení, kde jsem zodpovědný za strategický rozvoj klientů. Kromě klientský projektů mám na starosti i rozvoj celého týmu specialistů.


Za svoji více jak čtyřletou praxi jsem měl na starosti desítky projektů, uspořádal několik workshopů a vedl interní i externí školení. Klientům pomáhám jak s obsahem na sociálních sítích, tak i s technickým nastavením kampaní. I po letech mě neustále fascinuje rychle se měnící prostředí online marketingu. Baví mě čerpat know-how ze zahraničního prostředí, které následně aplikuji pro lokální trhy.

Aktuálně řídím celé Pure. PPC oddělení, kde jsem zodpovědný za strategický rozvoj klientů. Kromě klientský projektů mám na starosti i rozvoj celého týmu specialistů.


Za svoji více jak čtyřletou praxi jsem měl na starosti desítky projektů, uspořádal několik workshopů a vedl interní i externí školení.

Aktuálně řídím celé Pure. PPC oddělení, kde jsem zodpovědný za strategický rozvoj klientů. Kromě klientský projektů mám na starosti i rozvoj celého týmu specialistů.


Za svoji více jak čtyřletou praxi jsem měl na starosti desítky projektů, uspořádal několik workshopů a vedl interní i externí školení.

Aktuálně řídím celé Pure. PPC oddělení, kde jsem zodpovědný za strategický rozvoj klientů. Kromě klientský projektů mám na starosti i rozvoj celého týmu specialistů.


Za svoji více jak čtyřletou praxi jsem měl na starosti desítky projektů, uspořádal několik workshopů a vedl interní i externí školení.

Aktuálně řídím celé Pure. PPC oddělení, kde jsem zodpovědný za strategický rozvoj klientů. Kromě klientský projektů mám na starosti i rozvoj celého týmu specialistů.


Za svoji více jak čtyřletou praxi jsem měl na starosti desítky projektů, uspořádal několik workshopů a vedl interní i externí školení.

Aktuálně řídím celé Pure. PPC oddělení, kde jsem zodpovědný za strategický rozvoj klientů. Kromě klientský projektů mám na starosti i rozvoj celého týmu specialistů.


Za svoji více jak čtyřletou praxi jsem měl na starosti desítky projektů, uspořádal několik workshopů a vedl interní i externí školení.

Dominik Voženílek

Jakub Kejval

Jakub Kejval

Jakub Kejval

HEAD OF SEO

HEAD OF ppc

HEAD OF ppc

HEAD OF ppc

Shoptet partner

partner pro kreativní česko

Pojďme to nezávazně a zdarma probrat!