PPC

PPC

PPC

PPC

PPC

PPC

Zvýšení vašich tržeb

Zvýšení vašich tržeb

Zvýšení vašich tržeb

Zvýšení vašich tržeb

Zvýšení vašich tržeb

Zvýšení vašich tržeb

začíná u

začíná u

začíná u

začíná u

začíná u

začíná u

PPC reklam

PPC reklam

PPC reklam

PPC reklam

PPC reklam

PPC reklam

Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.

Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.

Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.

Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.

Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.

Maximalizujeme ziskovost PPC kampaní na Google, Seznam, Facebook či Instagram.

SPOLEHLIVOST

SPOLEHLIVOST

SPOLEHLIVOST

SPOLEHLIVOST

SPOLEHLIVOST

SPOLEHLIVOST

TRANSPARENTNOST

TRANSPARENTNOST

TRANSPARENTNOST

TRANSPARENTNOST

TRANSPARENTNOST

TRANSPARENTNOST

NÁVRATNOST

NÁVRATNOST

NÁVRATNOST

NÁVRATNOST

NÁVRATNOST

NÁVRATNOST

Rádi

pomůžeme, pokud …

pomůžeme, pokud …

Máte špatnou zkušenost

Máte špatnou zkušenost

Komunikace

Komunikace

Důraz na otevřenou a upřímnou komunikaci

Důraz na otevřenou a upřímnou komunikaci

Vyhodnocování

Vyhodnocování

Vždy budete vědět, na čem se aktuálně pracuje

Vždy budete vědět, na čem se aktuálně pracuje

Výsledky

Výsledky

Průběžně informujeme o dosažených výsledcích

Průběžně informujeme o dosažených výsledcích

Chcete předejít špatné zkušenosti

Chcete předejít špatné zkušenosti

Dopad na business

Dopad na business

Maximalizujeme tržby s ohledem na PNO

Maximalizujeme tržby s ohledem na PNO

Efektivita

Efektivita

Optimalizujeme kampaně na základě datové analytiky

Optimalizujeme kampaně na základě datové analytiky

Bez závazků

Bez závazků

Vyzkoušíme si spolupráci během DEMO na 6 měsíců

Vyzkoušíme si spolupráci během DEMO na 6 měsíců

Můžeme pomoci?

Probereme, jak mohou PPC kampaně zvýšit vaše tržby. Nezávazně.

Pure PPC reklamy ve zkratce

RELEVANCE

RELEVANCE

RELEVANCE

RELEVANCE

RELEVANCE

Cílení na zákazníky

Cílení na zákazníky

Cílení na zákazníky

Cílení na zákazníky

Cílení na zákazníky

BENEFIT

Měřitelné výsledky

Primární cíl

Primární cíl

Primární cíl

Primární cíl

Primární cíl

Růst poptávek / tržeb

Růst poptávek / tržeb

Růst poptávek / tržeb

Růst poptávek / tržeb

Růst poptávek / tržeb

PARŤÁCI?

Probereme to?

VYUŽÍVÁME

Co to je správa PPC reklamy? A jak postupujeme my?

Co to je správa PPC reklamy? A jak postupujeme my?

Díky PPC reklamám oslovíte zákazníky a rychle nastartujete tržby.

Díky PPC reklamám oslovíte zákazníky a rychle nastartujete tržby.

Placené pay-per-click (PPC) kampaně ve vyhledávačích či na sociálních sítí poskytují standardně nejrychlejší výsledky. Díky reklamám na Google a Seznam můžete rychle přivést potenciální zákazníky, kteří již hledají přesně to, co nabízíte.


Na sociálních sítích jako je Facebook či Instagram se reklamy lidem často zobrazují v obrazové podobě tzv. kreativy, kterou společně s klienty vytváříme tak, aby maximalizovali proklik na webové stránky. Běžně cílíme na maximalizaci konverze, abychom optimalizovali výsledky v podobě tržeb.


Ve vyhledávačích, jako je např. Google, tvoříme textové reklamy, které se zobrazí při hledání konkrétních slov / témat. Díky efektivní správě reklam na Google, či reklam na Seznamu dokážeme cílit na zákazníky v jednotlivých fázích nákupního procesu. Tou primární cílovou skupinou jsou však uživatelé, kteří jsou v nákupní fázi DO.

Placené pay-per-click (PPC) kampaně ve vyhledávačích či na sociálních sítí poskytují standardně nejrychlejší výsledky. Díky reklamám na Google a Seznam můžete rychle přivést potenciální zákazníky, kteří již hledají přesně to, co nabízíte.


Na sociálních sítích jako je Facebook či Instagram se reklamy lidem často zobrazují v obrazové podobě tzv. kreativy, kterou společně s klienty vytváříme tak, aby maximalizovali proklik na webové stránky. Běžně cílíme na maximalizaci konverze, abychom optimalizovali výsledky v podobě tržeb.


Ve vyhledávačích, jako je např. Google, tvoříme textové reklamy, které se zobrazí při hledání konkrétních slov / témat. Díky efektivní správě reklam na Google, či reklam na Seznamu dokážeme cílit na zákazníky v jednotlivých fázích nákupního procesu. Tou primární cílovou skupinou jsou však uživatelé, kteří jsou v nákupní fázi DO.

Tatsiana Shalauka

HEAD OF PPC

1

Úvodní schůzka

Úvodní schůzka

30 minut

30 minut

Nezávazně si zavoláme a zjistíme vaše očekávání. Řekneme si, zda vám vůbec dokážeme pomoci. Pokud spolupráce bude dávat smysl oběma stranám, řekneme si, zda je PPC reklama opravdu nejvhodnější kanál a jakou návratnost můžete očekávat.

Nezávazně si zavoláme a zjistíme vaše očekávání. Řekneme si, zda vám vůbec dokážeme pomoci. Pokud spolupráce bude dávat smysl oběma stranám, řekneme si, zda je PPC reklama opravdu nejvhodnější kanál a jakou návratnost můžete očekávat.

2

Roadmapa spolupráce

Roadmapa spolupráce

60 minut

60 minut

Druhým krokem je 60 minutová schůzka, kde už půjdeme do většího detailu a řekneme si, jaké konkrétní kroky by nás čekaly v následujících 6 měsících. Tato schůzka je stále nezávazná, ale na konci ní už budeme vědět, zda se pustíme do správy PPC kampaní "na zkoušku".

Druhým krokem je 60 minutová schůzka, kde už půjdeme do většího detailu a řekneme si, jaké konkrétní kroky by nás čekaly v následujících 6 měsících. Tato schůzka je stále nezávazná, ale na konci ní už budeme vědět, zda se pustíme do správy PPC kampaní "na zkoušku".

3

Spolupráce "na zkoušku"

Spolupráce "na zkoušku"

6 měsíců

6 měsíců

Tento koncept jsme zavedli, protože nás často kontaktujete po špatné zkušenosti s předešlou agenturou. Nechceme, abyste se zavazovali na dlouho, ale měli možnost nezávazně na 6 měsíců otestovat, že to jde i jinak - s výsledky, za kterými si budeme stát.

Tento koncept jsme zavedli, protože nás často kontaktujete po špatné zkušenosti s předešlou agenturou. Nechceme, abyste se zavazovali na dlouho, ale měli možnost nezávazně na 6 měsíců otestovat, že to jde i jinak - s výsledky, za kterými si budeme stát.

4

Strategická spolupráce

Strategická spolupráce

12+ měsíců

12+ měsíců

Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.

Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.

4

Strategická spolupráce

12+ měsíců

Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.

4

Strategická spolupráce

12+ měsíců

Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.