SEO
SEO
SEO
SEO
SEO
SEO
Úspěch vašeho webu
Úspěch vašeho webu
Úspěch vašeho webu
Úspěch vašeho webu
Úspěch vašeho webu
Úspěch vašeho webu
začíná u
začíná u
začíná u
začíná u
začíná u
začíná u
SEO
SEO
SEO
SEO
SEO
SEO
Zapomeňte na předražené analýzy.
Od 1. měsíce se zaměříme na růst návštěvnosti, která vám vydělá peníze.
Zapomeňte na předražené analýzy. Od 1. měsíce se zaměříme na růst návštěvnosti, která vám vydělá peníze.
Zapomeňte na předražené analýzy.
Od 1. měsíce se zaměříme na růst návštěvnosti, která vám vydělá peníze.
Zapomeňte na předražené analýzy. Od 1. měsíce se zaměříme na růst návštěvnosti, která vám vydělá peníze.
Zapomeňte na předražené analýzy. Od 1. měsíce se zaměříme na růst návštěvnosti, která vám vydělá peníze.
Zapomeňte na předražené analýzy. Od 1. měsíce se zaměříme na růst návštěvnosti, která vám vydělá peníze.
SPOLEHLIVOST
SPOLEHLIVOST
SPOLEHLIVOST
SPOLEHLIVOST
SPOLEHLIVOST
SPOLEHLIVOST
TRANSPARENTNOST
TRANSPARENTNOST
TRANSPARENTNOST
TRANSPARENTNOST
TRANSPARENTNOST
TRANSPARENTNOST
NÁVRATNOST
NÁVRATNOST
NÁVRATNOST
NÁVRATNOST
NÁVRATNOST
NÁVRATNOST
Rádi
pomůžeme, pokud …
pomůžeme, pokud …
Máte špatnou zkušenost
Máte špatnou zkušenost
Komunikace
Komunikace
Důraz na otevřenou a upřímnou komunikaci
Důraz na otevřenou a upřímnou komunikaci
Vyhodnocování
Vyhodnocování
Vždy budete vědět, na čem se aktuálně pracuje
Vždy budete vědět, na čem se aktuálně pracuje
Výsledky
Výsledky
Průběžně informujeme o dosažených výsledcích
Průběžně informujeme o dosažených výsledcích
Chcete předejít špatné zkušenosti
Chcete předejít špatné zkušenosti
Dopad na business
Dopad na business
Důraz na prioritizaci s ohledem na cíle
Důraz na prioritizaci s ohledem na cíle
Efektivita
Efektivita
Nepotřebujete předražené analýzy "do šuplíku"
Nepotřebujete předražené analýzy "do šuplíku"
Bez závazků
Bez závazků
Vyzkoušíme si spolupráci během DEMO na 6 měsíců
Vyzkoušíme si spolupráci během DEMO na 6 měsíců
Pure SEO ve zkratce
NEPLATÍTE ZA KAŽDÝ PROKLIK
NEPLATÍTE ZA KAŽDÝ PROKLIK
NEPLATÍTE ZA KAŽDÝ PROKLIK
NEPLATÍTE ZA KAŽDÝ PROKLIK
NEPLATÍTE ZA KAŽDÝ PROKLIK
Neplacená návštěvnost
Neplacená návštěvnost
Neplacená návštěvnost
Neplacená návštěvnost
Neplacená návštěvnost
benefit
Zvýšení efektivity PPC
Primární cíl
Primární cíl
Primární cíl
Primární cíl
Primární cíl
Růst poptávek / tržeb
Růst poptávek / tržeb
Růst poptávek / tržeb
Růst poptávek / tržeb
Růst poptávek / tržeb
case studies
Reálné výsledky, které
zvyšují tržby a šetří peníze
Co to je SEO? A jak postupujeme oproti jiným seo agenturám my?
Co to je SEO? A jak postupujeme oproti jiným seo agenturám my?
SEO je způsob, jak přivést organickou návštěvnost v dnešním světě konkurence.
SEO je způsob, jak přivést organickou návštěvnost v dnešním světě konkurence.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO), často chybně označovaná jako SEO optimalizace, je souhrn metod využívaných k optimalizaci webových stránek tak, aby se zvýšila jejich nalezitelnost ve vyhledávačích jako je Google, Seznam, Bing a další.
Optimalizací on-page, off-page a technických faktorů budujeme visibilitu webu ve výsledcích vyhledávání (SERP), což vede k růstu organické návštěvnosti a zejména pak tržeb.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO), často chybně označovaná jako SEO optimalizace, je souhrn metod využívaných k optimalizaci webových stránek tak, aby se zvýšila jejich nalezitelnost ve vyhledávačích jako je Google, Seznam, Bing a další.
Optimalizací on-page, off-page a technických faktorů budujeme visibilitu webu ve výsledcích vyhledávání (SERP), což vede k růstu organické návštěvnosti a zejména pak tržeb.

Martin Matoušek
HEAD OF SEO
1
Úvodní schůzka
Úvodní schůzka
30 minut
30 minut
Nezávazně si zavoláme a zjistíme vaše očekávání. Řekneme si, zda vám vůbec dokážeme pomoci. Pokud spolupráce bude dávat smysl oběma stranám, řekneme si, zda je SEO opravdu nejvhodnější kanál a jakou návratnost můžete očekávat.
Nezávazně si zavoláme a zjistíme vaše očekávání. Řekneme si, zda vám vůbec dokážeme pomoci. Pokud spolupráce bude dávat smysl oběma stranám, řekneme si, zda je SEO opravdu nejvhodnější kanál a jakou návratnost můžete očekávat.
2
Roadmapa spolupráce
Roadmapa spolupráce
60 minut
60 minut
Druhým krokem je 60 minutová schůzka, kde už půjdeme do většího detailu a řekneme si, jaké konkrétní kroky by nás čekaly v následujících 6 měsících. Tato schůzka je stále nezávazná, ale na konci ní už budeme vědět, zda se pustíme do spolupráce "na zkoušku".
Druhým krokem je 60 minutová schůzka, kde už půjdeme do většího detailu a řekneme si, jaké konkrétní kroky by nás čekaly v následujících 6 měsících. Tato schůzka je stále nezávazná, ale na konci ní už budeme vědět, zda se pustíme do spolupráce "na zkoušku".
3
Spolupráce "na zkoušku"
Spolupráce "na zkoušku"
6 měsíců
6 měsíců
Tento koncept jsme zavedli, protože nás často kontaktujete po špatné zkušenosti s předešlou agenturou. Nechceme, abyste se zavazovali na dlouho, ale měli možnost nezávazně na 6 měsíců otestovat, že to jde i jinak - s výsledky, za kterými si budeme stát.
Tento koncept jsme zavedli, protože nás často kontaktujete po špatné zkušenosti s předešlou agenturou. Nechceme, abyste se zavazovali na dlouho, ale měli možnost nezávazně na 6 měsíců otestovat, že to jde i jinak - s výsledky, za kterými si budeme stát.
4
Strategická spolupráce
Strategická spolupráce
12+ měsíců
12+ měsíců
Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.
Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.
4
Strategická spolupráce
12+ měsíců
Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.
4
Strategická spolupráce
12+ měsíců
Až když se z nás stanou parťáci, pustíme se do spolupráce založené na dlouhodobé strategii. Nastavíme si jasně měřitelná čísla, abychom věděli, kdy budeme slavit úspěch. Věříme, že jen díky správně nastaveným cílům dokážeme být partneři na dlouhé roky plné růstu.
PARŤÁCI?