PŘÍPADOVÁ STUDIE

/

KVĚTEN 2024

PŘÍPADOVÁ STUDIE

/

KVĚTEN 2024

PŘÍPADOVÁ STUDIE

/

KVĚTEN 2024

PŘÍPADOVÁ STUDIE

/

KVĚTEN 2024

PŘÍPADOVÁ STUDIE

/

KVĚTEN 2024

PŘÍPADOVÁ STUDIE

/

KVĚTEN 2024

Z volnočasové záliby do
jedničky na trhu díky SEO

Z volnočasové záliby do
jedničky na trhu díky SEO

Z volnočasové záliby do
jedničky na trhu díky SEO

Z volnočasové záliby do
jedničky na trhu díky SEO

Z volnočasové záliby do
jedničky na trhu díky SEO

Z volnočasové záliby do
jedničky na trhu díky SEO

DOMINIK VOŽENÍLEK

DOMINIK VOŽENÍLEK

DOMINIK VOŽENÍLEK

DOMINIK VOŽENÍLEK

DOMINIK VOŽENÍLEK

DOMINIK VOŽENÍLEK

V případové studii vám ukážeme, jak se nám společně s týmem klienta povedlo

růst ORGANICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI

z 3 na 1.973 / měsíc

růst ORGANICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI

z 3 na 1.973 / měsíc

růst ORGANICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI

z 3 na 1.973 / měsíc

růst ORGANICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI

z 3 na 1.973 / měsíc

růst ORGANICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI

z 3 na 1.973 / měsíc

růst ORGANICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI

z 3 na 1.973 / měsíc

růst VISIBILITY V TOP 20

z 0 na 326 KW

růst VISIBILITY V TOP 20

z 0 na 326 KW

růst VISIBILITY V TOP 20

z 0 na 326 KW

růst VISIBILITY V TOP 20

z 0 na 326 KW

růst VISIBILITY V TOP 20

z 0 na 326 KW

růst VISIBILITY V TOP 20

z 0 na 326 KW

RŮST PODÍLU NA TRHU

z 0,15 % na 38,2 %

RŮST PODÍLU NA TRHU

z 0,15 % na 38,2 %

RŮST PODÍLU NA TRHU

z 0,15 % na 38,2 %

RŮST PODÍLU NA TRHU

z 0,15 % na 38,2 %

RŮST PODÍLU NA TRHU

z 0,15 % na 38,2 %

RŮST PODÍLU NA TRHU

z 0,15 % na 38,2 %

Zajímalo by vás, jak se nám podařilo během pár let proměnit pouhý koníček v dlouhodobě prosperující business?

Zajímalo by vás, jak se nám podařilo během pár let proměnit pouhý koníček v dlouhodobě prosperující business?

V případové studii vám prozradíme to nejzajímavější ze zákulisí naší společné cesty s firmou Czech-designers. Dozvíte se, jaké výzvy jsme museli překonat a hlavně, jakým způsobem se nám povedlo vybudovat jedničkou na českém trhu designérů z pohledu organické návštěvnosti. 🏆

V případové studii vám prozradíme to nejzajímavější ze zákulisí naší společné cesty s firmou Czech-designers. Dozvíte se, jaké výzvy jsme museli překonat a hlavně, jakým způsobem se nám povedlo vybudovat jedničkou na českém trhu designérů z pohledu organické návštěvnosti. 🏆

Jak se z nás stali byznys parťáci?

PTÁTE SE:

Kdy vás společnost, a s jakou potřebou, společnost oslovila?

MARTIN ODPOVÍDÁ:

Na konci roku 2019 nás oslovila firma Czech Designers s potřebou zvýšit počet zakázek po jejich návrzích.

Zakladatelem a jednatelem společnosti Czech Designers je Ing. Martin Bureš - zkušený designér a architekt oplývající nevšední kreativitou a vášní pro tvorbu moderních bytových řešení.

PTÁTE SE:

Čemu přesně se společnost Czech Designers věnuje? Jaké je jejich portfolio služeb?

MARTIN ODPOVÍDÁ:

Posláním Martina Bureše a jeho týmu designérů a architektů je uvádět v život vysněné představy o bydlení a zahradě jejich klientů.

Hlavním zaměřením Czech designers je příprava studií nemovitostí od půdorysu až po realistické 3D vizualizace interiérů bytů, domů, vil, ale i komerčních prostorů. Kromě toho také klientům pomáhají s rekonstrukcemi starých bytů.

PTÁTE SE:

Měla spolupráce nějaký háček?

MARTIN ODPOVÍDÁ:

Navzdory odborným schopnostem vytvářet skvostné bytové designy stál Martin Bureš a s ním celý tým Czech Designers před velkou výzvou - téměř nikdo o nich neměl ani páru.

To mělo logicky za následek nedostatek nových zakázek a s tím i ne úplně optimální cash flow. Bylo zřejmé, že potřebují dostat jejich brand a službu do povědomí mezi více lidí.

PTÁTE SE:

OK, ale proč SEO?

MARTIN ODPOVÍDÁ:

Pochopitelně se nabízela otázka, zda SEO je v tomto případě ten optimální kanál.

Vzhledem ke stanoveným cílům - navýšit počet poptávek z webu a zvýšit povědomí o brandu Czech Designers byla optimalizace webu pro vyhledávače zcela logickým a strategickým krokem. 

“Hlavním důvodem, proč jsem oslovil agenturu Pure Online byl nízký počet zakázek.

Věřil jsem, že služba, kterou klientům poskytujeme je skutečně velmi kvalitní, ale problém byl ten, že nás nikdo neznal.

Cílem tedy bylo rozšířit povědomí o značce Czech Designers a zvýšit počet poptávek po našich návrzích.”

“Hlavním důvodem, proč jsem oslovil agenturu Pure Online byl nízký počet zakázek.

Věřil jsem, že služba, kterou klientům poskytujeme je skutečně velmi kvalitní, ale problém byl ten, že nás nikdo neznal.

Cílem tedy bylo rozšířit povědomí o značce Czech Designers a zvýšit počet poptávek po našich návrzích.”

Jak jsme dosáhli definovaných cílů?

Stav projektu na začátku spolupráce

Stav projektu na začátku spolupráce

Stav projektu na začátku spolupráce

S Czech Designers spolupracujeme od prosince 2019. Do té doby byly investice do SEO nulové. Stejně tak i organická visibilita a návštěvnost webu. 

S Czech Designers spolupracujeme od prosince 2019. Do té doby byly investice do SEO nulové. Stejně tak i organická visibilita a návštěvnost webu. 

Konkurenti

Konkurenti

Díky identifikaci konkurentů jsme získali přehled o výchozí pozici webu Czech Designers v kontextu online trhu bytových architektů a designérů. Zároveň jsme díky tomu mohli posoudit jeho růstový potenciál. 📈

Mezi primární konkurenty patří weby, které se stejně jako Czech-designers.cz zaměřují na návrhy a realizace domů, bytů a interiérů. Jako primární konkurenty jsme proto určili:

  • interierstudio3d.cz

  • navrhy3d.cz

  • 3dnavrhy.cz

  • designatak.cz

  • designer-ka.cz

Díky identifikaci konkurentů jsme získali přehled o výchozí pozici webu Czech Designers v kontextu online trhu bytových architektů a designérů. Zároveň jsme díky tomu mohli posoudit jeho růstový potenciál. 📈

Mezi primární konkurenty patří weby, které se stejně jako Czech-designers.cz zaměřují na návrhy a realizace domů, bytů a interiérů. Jako primární konkurenty jsme proto určili:

  • interierstudio3d.cz

  • navrhy3d.cz

  • 3dnavrhy.cz

  • designatak.cz

  • designer-ka.cz

⭐ Zajímavost

⭐ Zajímavost

Kromě toho, že jsme se zaměřili na SEO, tak klient po společné konzultaci zvýšil svou aktivitu také na sociálních sítích (Instagram, Facebook, YouTube). Ty jsou pro vizuálně zaměřené segmenty klíčové. Účast na socials zároveň přispěla k rozšíření povědomí o značce Czech Designers.

Kromě toho, že jsme se zaměřili na SEO, tak klient po společné konzultaci zvýšil svou aktivitu také na sociálních sítích (Instagram, Facebook, YouTube). Ty jsou pro vizuálně zaměřené segmenty klíčové. Účast na socials zároveň přispěla k rozšíření povědomí o značce Czech Designers.

Rozhodování na základě dat

Rozhodování na základě dat

Jak je u nás zvykem - rozhodujeme se na základě dat. Proto jsme na startu spolupráce zpracovali ty nejnutnější analýzy, díky kterým jsme byli schopni rychle odhalit hlavní nedostatky a TOP příležitosti pro optimalizaci webu.

Na úvod jsme se odrazili od batch analýzy a content gap analýzy. Poté jsme hned přistoupili k realizaci akčních kroků.

Jak je u nás zvykem - rozhodujeme se na základě dat. Proto jsme na startu spolupráce zpracovali ty nejnutnější analýzy, díky kterým jsme byli schopni rychle odhalit hlavní nedostatky a TOP příležitosti pro optimalizaci webu.

Na úvod jsme se odrazili od batch analýzy a content gap analýzy. Poté jsme hned přistoupili k realizaci akčních kroků.

Příprava dlouhodobé SEO strategie

Příprava dlouhodobé SEO strategie

Na základě definovaných cílů a poznatků z prvotních analýz jsme se obratem pustili do přípravy SEO strategie. ⭐️

Na základě definovaných cílů a poznatků z prvotních analýz jsme se obratem pustili do přípravy SEO strategie. ⭐️

Jak jsme dosáhli definovaných cílů?

Tvorba nových vstupních stránek

Tvorba nových vstupních stránek

Tvorba nových vstupních stránek

❓ Prostor pro zlepšení

❓ Prostor pro zlepšení

Nedostatečné či žádné pokrytí hledaných klíčových slov s business potenciálem z důvodu absence relevantních vstupních stránek.

Nedostatečné či žádné pokrytí hledaných klíčových slov s business potenciálem z důvodu absence relevantních vstupních stránek.

💡 Řešení

💡 Řešení

Tvorba nových vstupních stránek pro segmenty, které jsme dosud nepokrývali

Jednalo se například o vstupní stránky:

  • fotogalerie s návrhy a realizacemi,

  • bytového designéra, architekta a návrhy interiérů dle lokality,

  • návrhy komerčních prostorů včetně podsekcí (návrhy kanceláří, interiérů restaurací, interiérů prodejen a obchodů).

Tvorba nových vstupních stránek pro segmenty, které jsme dosud nepokrývali

Jednalo se například o vstupní stránky:

  • fotogalerie s návrhy a realizacemi,

  • bytového designéra, architekta a návrhy interiérů dle lokality,

  • návrhy komerčních prostorů včetně podsekcí (návrhy kanceláří, interiérů restaurací, interiérů prodejen a obchodů).

✅ Co to přineslo

✅ Co to přineslo

  • zvýšení důvěryhodnosti a atraktivity webu,

  • zvýšení celkové visibility a nalezitelnosti webu na businessově důležitá klíčová slova,

  • růst organické návštěvnosti,

  • navýšení počtu nových zakázek.

  • zvýšení důvěryhodnosti a atraktivity webu,

  • zvýšení celkové visibility a nalezitelnosti webu na businessově důležitá klíčová slova,

  • růst organické návštěvnosti,

  • navýšení počtu nových zakázek.

⭐ Zajímavost

Jednou z hlavních příležitostí byla optimalizace na hledané lokální výrazy (například návrhy interiérů Praha, bytový designér Brno atd.). Jejich pokrytí jsme zajistili právě vytvořením nových sekcí a jednotlivých vstupních stránek podle lokalit.

Optimalizace stávajících vstupních stránek

Optimalizace stávajících vstupních stránek

Optimalizace stávajících vstupních stránek

❓ Prostor pro zlepšení

❓ Prostor pro zlepšení

Nedostatečné pokrytí relevantních a businessově důležitých klíčových slov a z toho plynoucí umisťování se na horších pozicích v organických výsledcích vyhledávání.

Nedostatečné pokrytí relevantních a businessově důležitých klíčových slov a z toho plynoucí umisťování se na horších pozicích v organických výsledcích vyhledávání.

💡 Řešení

💡 Řešení

Onpage optimalizace stávajících businessově prioritních vstupních stránek.

Onpage úpravy spočívaly například v optimalizaci:

  • kategorických textů,

  • H1 nadpisů, 

  • meta titulků, 

  • meta popisků,

  • interního prolinkování,

  • obsahu s cílem zisku nových featured snippets,

  • optimalizace obrázků,

  • CTA prvků,

  • grafického rozložení stránek,

  • optimalizace patičky webu.

Onpage optimalizace stávajících businessově prioritních vstupních stránek.

Onpage úpravy spočívaly například v optimalizaci:

  • kategorických textů,

  • H1 nadpisů, 

  • meta titulků, 

  • meta popisků,

  • interního prolinkování,

  • obsahu s cílem zisku nových featured snippets,

  • optimalizace obrázků,

  • CTA prvků,

  • grafického rozložení stránek,

  • optimalizace patičky webu.

✅ Co to přineslo

✅ Co to přineslo

  • zvýšení celkové visibility a nalezitelnosti webu na businessově důležitá klíčová slova,

  • přesun klíčových slov na lepší pozice,

  • růst organické návštěvnosti,

  • navýšení počtu nových zakázek.

  • zvýšení celkové visibility a nalezitelnosti webu na businessově důležitá klíčová slova,

  • přesun klíčových slov na lepší pozice,

  • růst organické návštěvnosti,

  • navýšení počtu nových zakázek.

⭐ Zajímavost

Jednou z hlavních příležitostí byla optimalizace na hledané lokální výrazy (například návrhy interiérů Praha, bytový designér Brno atd.). Jejich pokrytí jsme zajistili právě vytvořením nových sekcí a jednotlivých vstupních stránek podle lokalit.

Tvorba a optimalizace obsahu

Tvorba a optimalizace obsahu

Tvorba a optimalizace obsahu

❓ Prostor pro zlepšení

❓ Prostor pro zlepšení

  • nižší důvěryhodnost a autorita webu v očích vyhledávačů i uživatelů,

  • nedostatečné pokrytí obsahových výrazů,

  • horší pozice a nižší organická návštěvnost na (businessově prioritní) stránky poskytovaných služeb (z důvodu nižší tématické autority).

  • nižší důvěryhodnost a autorita webu v očích vyhledávačů i uživatelů,

  • nedostatečné pokrytí obsahových výrazů,

  • horší pozice a nižší organická návštěvnost na (businessově prioritní) stránky poskytovaných služeb (z důvodu nižší tématické autority).

💡 Řešení

💡 Řešení

  • tvorba nového obsahu 

    • tvorba užitečného contentu na blog na základě připraveného publikačního plánu

    • tvorba obsahu na slovník pojmů

  • tvorba nového obsahu 

    • tvorba užitečného contentu na blog na základě připraveného publikačního plánu

    • tvorba obsahu na slovník pojmů

  • Optimalizace stávajícího obsahu

    • doplnění často hledaných obsahových klíčových slov do článků

    • optimalizace obsahu s cílem zisku nových featured snippetů

  • Optimalizace stávajícího obsahu

    • doplnění často hledaných obsahových klíčových slov do článků

    • optimalizace obsahu s cílem zisku nových featured snippetů

✅ Co to přineslo

✅ Co to přineslo

  • zisk nových featured snippetů,

  • pokrytí všech fází nákupního cyklu (model STDC),

  • budování tematické autority webu,

  • budování povědomí o značce (brand awareness),

  • vyšší důvěryhodnost webu v očích uživatelů i vyhledávačů,

  • viditelnost na relevantní a hledané obsahové výrazy,

  • zlepšení organických pozic na relevantní kategorické sekce,

  • nový obsah pro interní prolinkování,

  • růst organické návštěvnosti,

  • navýšení počtu nových zakázek.

  • zisk nových featured snippetů,

  • pokrytí všech fází nákupního cyklu (model STDC),

  • budování tematické autority webu,

  • budování povědomí o značce (brand awareness),

  • vyšší důvěryhodnost webu v očích uživatelů i vyhledávačů,

  • viditelnost na relevantní a hledané obsahové výrazy,

  • zlepšení organických pozic na relevantní kategorické sekce,

  • nový obsah pro interní prolinkování,

  • růst organické návštěvnosti,

  • navýšení počtu nových zakázek.

⭐ Zajímavost

Díky dlouholetým zkušenostem klienta v oboru jsme byli schopni v rámci tvorby nového obsahu poskytovat čtenářům skutečně přidanou informační hodnotu. 👌

Do článků jsme například přidali video s užitečnými tipy z praxe. To se pak kladně odrazilo i v organickém výkonu článků.

⭐ Zajímavost

Obsah publikovaný na blogu se dále efektivně využíval také jako content napříč sociálními sítěmi (Instagram, Facebook, YouTube).

Optimalizace interního prolinkování

Optimalizace interního prolinkování

Optimalizace interního prolinkování

❓ Prostor pro zlepšení

❓ Prostor pro zlepšení

  • pomalejší indexace vstupních stránek,

  • zobrazování se ve výsledcích vyhledávání s nerelevantními vstupními stránkami,

  • nižší autorita a hodnota vstupních stránek se SEO a businessovým potenciálem,

  • horší uživatelský zážitek z procházení webu,

  • horší pozice v organických výsledcích vyhledávání a nižší organická návštěvnost.

  • pomalejší indexace vstupních stránek,

  • zobrazování se ve výsledcích vyhledávání s nerelevantními vstupními stránkami,

  • nižší autorita a hodnota vstupních stránek se SEO a businessovým potenciálem,

  • horší uživatelský zážitek z procházení webu,

  • horší pozice v organických výsledcích vyhledávání a nižší organická návštěvnost.

💡 Řešení

💡 Řešení

  • optimalizace interního prolinkování z hlavního menu,

  • optimalizace prolinkování z kategorických textů,

  • optimalizace interních odkazů z obsahové sekce webu (blogové články + slovník pojmů),

  • vedení odkazů na nově vytvořené + již existující businessově prioritní stránky (zejména stránky poskytovaných služeb).

  • optimalizace interního prolinkování z hlavního menu,

  • optimalizace prolinkování z kategorických textů,

  • optimalizace interních odkazů z obsahové sekce webu (blogové články + slovník pojmů),

  • vedení odkazů na nově vytvořené + již existující businessově prioritní stránky (zejména stránky poskytovaných služeb).

✅ Co to přineslo

✅ Co to přineslo

  • lepší indexace stránek,

  • vyhledávače snáze najdou a pochopí jednotlivé stránky v rámci webu,

  • přenos autority a hodnoty mezi jednotlivými stránkami,

  • zlepšení uživatelské zkušenosti (UX),

  • růst organické návštěvnosti,

  • navýšení počtu nových zakázek.

  • lepší indexace stránek,

  • vyhledávače snáze najdou a pochopí jednotlivé stránky v rámci webu,

  • přenos autority a hodnoty mezi jednotlivými stránkami,

  • zlepšení uživatelské zkušenosti (UX),

  • růst organické návštěvnosti,

  • navýšení počtu nových zakázek.

Linkbuilding

Linkbuilding

Linkbuilding

❓ Prostor pro zlepšení

❓ Prostor pro zlepšení

  • nižší autorita a důvěryhodnost webu,

  • horší pozice a nižší organická návštěvnost ve srovnání s konkurenty.

  • nižší autorita a důvěryhodnost webu,

  • horší pozice a nižší organická návštěvnost ve srovnání s konkurenty.

💡 Řešení

💡 Řešení

  • aktivni získávání zpětných odkazů z kvalitních a tematicky podobných webů.

  • aktivni získávání zpětných odkazů z kvalitních a tematicky podobných webů.

✅ Co to přineslo

✅ Co to přineslo

  • přenos hodnoty z kvalitních a relevantních domén na web klienta,

  • budování povědomí o značce (brand awareness),

  • zvyšování autority a důvěryhodnosti webu,

  • podpora indexace stránek,

  • zlepšení pozic a zvýšení organické návštěvnosti, 

  • navýšení počtu nových zakázek.

  • přenos hodnoty z kvalitních a relevantních domén na web klienta,

  • budování povědomí o značce (brand awareness),

  • zvyšování autority a důvěryhodnosti webu,

  • podpora indexace stránek,

  • zlepšení pozic a zvýšení organické návštěvnosti, 

  • navýšení počtu nových zakázek.

⭐ Zajímavost

V rámci získávání odkazů jsme využili tzv. kreativní metody linkbuildingu, mezi patří například broken linkbuilding, monitoring neodkazujících zmínek služeb a brandu, zisk odkazů od dodavatelů a odběratelů, účast v diskuzních fórech a komentování blogových článků, atd.

Co bylo výsledkem spolupráce?

Business Parťák

Business Parťák

Kromě výše uvedených aktivit jsme panu Burešovi asistovali také s dalšími činnostmi, a to i mimo oblast SEO. Jednalo se například o přípravu podkladů pro sales proces.

Díky nim bylo možné proces akvizice nových klientů výrazně zrychlit a zefektivnit. ✅


Kromě výše uvedených aktivit jsme panu Burešovi asistovali také s dalšími činnostmi, a to i mimo oblast SEO. Jednalo se například o přípravu podkladů pro sales proces.

Díky nim bylo možné proces akvizice nových klientů výrazně zrychlit a zefektivnit. ✅


Analyzujeme, vyhodnocujeme, optimalizujeme …

Analyzujeme, vyhodnocujeme, optimalizujeme …

Po celou dobu naší spolupráce docházelo k pravidelnému reportingu a vyhodnocování prováděných úprav. 🔄

Díky kontinuálnímu monitoringu jsme byli schopni flexibilně reagovat na vnější faktory a přizpůsobovat naše postupy tak, abychom společně dosáhli stanovených cílů, a to co nejrychleji a nejefektivněji.


Po celou dobu naší spolupráce docházelo k pravidelnému reportingu a vyhodnocování prováděných úprav. 🔄

Díky kontinuálnímu monitoringu jsme byli schopni flexibilně reagovat na vnější faktory a přizpůsobovat naše postupy tak, abychom společně dosáhli stanovených cílů, a to co nejrychleji a nejefektivněji.


Sečteno podtrženo

Sečteno podtrženo

Před startem naší spolupráce se web Czech Designers zobrazoval v organických výsledcích vyhledávání na pouhých 52 klíčových slov, z toho na:

◽️0 klíčových slov na pozicích 1-20

◽️14 klíčových slov na pozicích 21-50 a

◽️38 klíčových slov na pozicích 51+.


Měsíční organická návštěvnost byla téměř nulová a stejně tak i počet kvalitních referenčních domén. 🔗

Díky realizaci aktivit, které vycházely na základě reálných dat jsme však společně s Czech Designers dosáhli řady vynikajících úspěchů 🏆. 

Celková visibilita webu po cca 4 letech naší spolupráce dosahuje celkem 1.007 klíčových slov (nárůst o 1 837 %), z toho je celkem:

◽️80 klíčových slov v TOP 3,

◽️87 klíčových slov na pozicích 4-10 a

◽️159 klíčových slov na pozicích 11-20.

Před startem naší spolupráce se web Czech Designers zobrazoval v organických výsledcích vyhledávání na pouhých 52 klíčových slov, z toho na:

◽️0 klíčových slov na pozicích 1-20

◽️14 klíčových slov na pozicích 21-50 a

◽️38 klíčových slov na pozicích 51+.


Měsíční organická návštěvnost byla téměř nulová a stejně tak i počet kvalitních referenčních domén. 🔗

Díky realizaci aktivit, které vycházely na základě reálných dat jsme však společně s Czech Designers dosáhli řady vynikajících úspěchů 🏆. 

Celková visibilita webu po cca 4 letech naší spolupráce dosahuje celkem 1.007 klíčových slov (nárůst o 1 837 %), z toho je celkem:

◽️80 klíčových slov v TOP 3,

◽️87 klíčových slov na pozicích 4-10 a

◽️159 klíčových slov na pozicích 11-20.

Za dobu naší spolupráce se nám podařilo získat celkem 141 zpětných odkazů z vysoce kvalitních a relevantních českých domén.

I díky tomu se nám hodnota odhadované měsíční organické návštěvnosti podařila zvýšit z téměř 0 na více 1.970.

Za dobu naší spolupráce se nám podařilo získat celkem 141 zpětných odkazů z vysoce kvalitních a relevantních českých domén.

I díky tomu se nám hodnota odhadované měsíční organické návštěvnosti podařila zvýšit z téměř 0 na více 1.970.

Z webu, který byl před startem naší spolupráce téměř neviditelný, jsme díky realizaci výše uvedených aktivit vybudovali organickou jedničku na českém trhu designérů. 🔝

Z webu, který byl před startem naší spolupráce téměř neviditelný, jsme díky realizaci výše uvedených aktivit vybudovali organickou jedničku na českém trhu designérů. 🔝

Navíc díky tomu, že pan Bureš mohl starosti spojené s marketingem do značné míry delegovat na nás, tak se mohl naplno věnovat rozvoji svého podnikání

Správně zvolená strategie a kvalitní práce obou stran přispěla k tomu, že se nám pouhé hobby podařilo společně proměnit ve stabilní a prosperující business. 💰

Na závěr je nutné podotknout, že bez tvrdé a poctivé práce pana Bureše a celého týmu Czech Designers bychom podobných úspěchů jen stěží dosáhli.

Jsme vděční, že jsme mohli být parťákem na této fascinující cestě. Děkujeme! 💚

Navíc díky tomu, že pan Bureš mohl starosti spojené s marketingem do značné míry delegovat na nás, tak se mohl naplno věnovat rozvoji svého podnikání

Správně zvolená strategie a kvalitní práce obou stran přispěla k tomu, že se nám pouhé hobby podařilo společně proměnit ve stabilní a prosperující business. 💰

Na závěr je nutné podotknout, že bez tvrdé a poctivé práce pana Bureše a celého týmu Czech Designers bychom podobných úspěchů jen stěží dosáhli.

Jsme vděční, že jsme mohli být parťákem na této fascinující cestě. Děkujeme! 💚

“Hlavním důvodem, proč jsem oslovil agenturu Pure Online byl nízký počet zakázek. Věřil jsem, že služba, kterou klientům poskytujeme je skutečně velmi kvalitní, ale problém byl ten, že nás nikdo neznal. Cílem tedy bylo rozšířit povědomí o značce Czech Designers a zvýšit počet poptávek po našich návrzích.”

“Hlavním důvodem, proč jsem oslovil agenturu Pure Online byl nízký počet zakázek. Věřil jsem, že služba, kterou klientům poskytujeme je skutečně velmi kvalitní, ale problém byl ten, že nás nikdo neznal. Cílem tedy bylo rozšířit povědomí o značce Czech Designers a zvýšit počet poptávek po našich návrzích.”

Martin Bureš

Chcete také…

Chcete také…

ZVÝŠENÍ ORGANICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI

ZVÝŠENÍ ORGANICKÉ NÁVŠTĚVNOSTI

z 3 na 1.973 / měsíc

z 3 na 1.973 / měsíc

ZVÝŠENÍ VISIBILITY V TOP 20

ZVÝŠENÍ VISIBILITY V TOP 20

z 0 na 326 KW

z 0 na 326 KW

ZVÝŠENÍ PODÍLU NA TRHU

ZVÝŠENÍ PODÍLU NA TRHU

z 0,15 % na 38,2 %

z 0,15 % na 38,2 %