KPI

Key Performance Indicator - meřitelný ukazatel výkonu.

Co jsou KPI?

KPI jsou měřitelné ukazatele výkonu, které vám dají odpověď na otázku:, jestli to, co děláte, opravdu funguje.

Proč jsou důležitá?

Bez nich bychom SEO, obecně marketing i byznys dělali pocitově, bez jasného cíle. 🎯 KPI jsou konkrétní data, které vám přesně ukážou, jestli se posouváte správným směrem a jestli vaše i naše práce přináší výsledky. V praxi to může znamenat třeba více objednávek, poptávek nebo vyšší tržby.

Jak si stanovit správné KPI?

Bez KPI je SEO jen spousta práce bez jasného výsledku. My v Pure. rádi míříme vysoko – chceme, aby vaše SEO opravdu přinášelo růst, více objednávek nebo poptávek. Zároveň ale máme také zkušenosti a víme, co je realisticky dosažitelné. Vždy se držíme pravidla SMART, aby mělo všechno, co děláme, skutečný dopad na váš byznys.


Co naopak KPI není?

❌  „Chci být první na Google“
❌  „Chci víc návštěv“
❌  „Chci mít hodně článků“


Jak si to celé lépe představit?

Vy jste turista a váš byznys je cesta k vrcholu. KPI je jako navigace – ukazuje vám směr, kolik vám zbývá do cíle a kde je třeba přidat nebo ubrat tempo. My jsme zkušený průvodce, který navigaci čte a radí, jak jít co nejrychleji a nejefektivněji, aby cesta vedla přímo k cíli. 🏔️

Dobré KPI vždy měří něco, co skutečně ovlivňuje výsledky vašeho byznysu.


Nejste si jistí, že měříte data, která vám skutečně vydělávají peníze? Přečtěte si náš komplexní článek zaměřený na problematiku KPI.


Co si z toho odnést?

KPI vám ukážou, jestli vaše SEO a marketing opravdu funguje – a jestli vám vydělává peníze. 💵